مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 30 شهریور 1402 ساعت 14:302023-09-21اقتصادي

آغاز طرح تردد زوج و فرد خودروها در کرمانشاه از 3 مهر 


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش ترددها خصوصا در نقاط مرکزی شهر کرمانشاه، طرح تردد زوج و فرد خودرو از سوم مهر در کرمانشاه اجرا می شود.

- ایسنا/کرمانشاه رییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان کرمانشاه گفت: با توجه به بازگشایی مدارس و افزایش ترددها خصوصا در نقاط مرکزی شهر کرمانشاه، طرح تردد زوج و فرد خودرو از سوم مهر در کرمانشاه اجرا می شود.

  سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: طرح زود و فرد خودروها از روز دوشنبه سوم مهر آغاز و تا پایان سال 1402 در شهر کرمانشاه از ساعت 15 تا 20 ادامه پیدا می کند.

وی افزود: این طرح در طول خیابان مدرس(حدفاصل میدان آزادی تا سه راهی شورا)، طول بلوار کوهساری، خیابان مصوری (حد فاصل تقاطع کارگر تا میدان فاطمیه)، طول خیابان آیت الله جلیلی، خیابان شهدای اشک تلخ و خیابان دکتر شریعتی (حد فاصل تقاطع جلیلی تا سه راهی لشگر) اجرا خواهد شد.

حیدری یادآوری کرد: در این طرح برای خودروهای ناوگان حمل و نقل عمومی، خودروهای با پلاک دولتی و همچنین خودروهای نظامی و انتظامی استثناء درنظر گرفته شده و مشکلی برای تردد نخواهند داشت.

رییس پلیس راهور استان کرمانشاه با بیان اینکه خودروها و موتورسیکلت های شخصی برای هر بار ورود به محدوده طرح اعمال قانون خواهند شد، یادآوری کرد: میزان جریمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز طرح تردد زوج و فرد خودروها در کرمانشاه از 3 مهر 

آغاز طرح تردد زوج و فرد خودروها در کرمانشاه از 3 مهر